Thursday, March 8, 2012

Luahan rasa

Assalammualaikum...lama tak catat mencatat di sini.baru bermula semalam. Kehidupan aku seperti biasa. Pergi kerja mengadap komputer jaaa.. Tajuk di atas..apa yang nak diluahkan sebenarnya...hidup ini kita tak tahu apa akan berlaku pada masa akan datang...sebaik mana kita merancang kalau bukan dengan izin Allah S.W.T ia tidak akan terjadi juga. 


Tetapi apa yang nak dicoretkan ini adalah mengenai perasaan sesama manusia. Aku seorang perempuan telah meluahkan perasaan pada seorang lelaki!!!! antara percaya atau tidak.. Perasaan tue hadir tiba-tiba dan aku telah memberanikan diri mengatakan yang aku suka pada dia. Walaupun kami tidak bertemu dan luahan itu hanya melalui sms..tetapi sangat memberi kesan pada aku. Aku berfikir apakah aku nie tak tahu malu dengan perbuatan tersebut. Nasi sudah menjadi bubur..terlajak perahu ke..kereta ke..boleh jgk nak undur balik..terlajak kata..terlajak sms mana boleh nak patah balik.. Aku tak peduli. 


Akhirnya luahan aku dibalas...tetapi HAMPA!!!
Aku mendoakan dia akan berjumpa dengan insan yang selayaknya dengan dia.
Aku tidak menyesal bahkan aku merasa lega...


Tarikh luah perasaan.. antara 14 feb 2012 nak menjengah ka 15 feb 2012...hahahaha... (aku memang muka xmalu..)


Tgk gambar tue..malunya aku..aku xtaulah mcana kalau aku berdepan ngan dia..waaaaa...tebalkan ja muka tue ija.. 

No comments:

Post a Comment