Wednesday, March 21, 2012

Baik ke???

Semalam mc xkeja. demam macam makin teruk. Alhamdulillah hari nie dapat kerja seperti biasa, tapi sian plak kat partner..batok2 dah berjangkit sama sy lah 2...hahaha...

Hari nie dapat enam email kerja. mengenai i citizen. Apa itu i citizen??? aku pon xpasti. cari kat google pon xdijumpai.xpalah...aku boleh tanya rakan-rakan yang lain macam shamsul ngan hasanatul. Malas nak pk sal i citizen tue sebab time kursus prestariang tue aku xjoin..jadi hati tue xda sangatlah nak tau sal i citizen nie. Hahhh..tgk dah ada satu sikap buruk aku..malas dan xmau nak cari sesuatu yang baru.apo nak jadi nie ijaaa....xmo cter r..

Skang nie nak cter aku nak jadi lebih baik dari yang sebelumnya..biarlah apa orang nak kata pon kan..aku rasa dah dua kali aku post nak jadi baik nie..tapi baikkah aku? InsyaAllah akan menjadi baik...setiap orang ada kelebihan kekurangan..macam aku jugak..rasa macam lagi banyak yang kurang dari yang lebih. Tapi itu semua xpenting.harap semuanya dalam kesederhanaan.

No comments:

Post a Comment