Monday, April 2, 2012

Terimalah kenyataan...

Assalammualaikum...pejam celik dah masuk bulan 4. sekejap saja masa berlalu. 31 mac hari tue aku pergi kluang menghadiri satu majlis perkahwinan member sekerja aku. Boleh tahan jaoh kluang tue sebab jarang smpai sana kan..rasanya hari tue baru dua kali aku pergi sana. Nak letak pic xda plak pic sama pengantin. suma dekat kamera orang lain. Pergi sana dapat lah jumpa ngan dia.tapi tak cakap apa-apa pon. senyap jaa.. Biar jalah macam tue kan..lagi baik. Bila fikir-fikir semula..aku rasa hanya berkawan lagi sesuai dari menimbulkan apa-apa perasaan..aku tak pernah menyesal luahkan rasa...semua dah terjadi kan.

Walau apa pon yang terjadi...hidup mesti diteruskan..
Hidup ini mesti berani terima kenyataan.. kuatkan hati..
Jaga Iman..Jaga Hati.. :)



No comments:

Post a Comment