Thursday, April 26, 2012

macam-macam.....

Petang khamis di CBC. Rasa macam nak marah jer suma orang dalam CBC nie..tak taulah pasal apa. Mungkin aku tak bapa nak shat kot. Esok aku dah nak pegi melaka. Ada training kat UTEM melaka sampai hari ahad. Moga-moga aku lulus dengan cemerlang nanti.. InsyaAllah.. Hari selasa nak bertolak pegi perak plak. Ermm padat sungguh rasanya bulan 4 nie.

Bercerita soal program 1 CiTiZEN, Alhamdulillah sumanya berjalan dengan lancar. walaupun hanya 2 orang sahaja yang lulus. Tapi xpalah percubaan pertama kami kan.. InsyaAllah akan datang mesti wat yang terbaik. Amin..

Soal hati dan perasaan tak boleh nak tafsir tak bolah nak jangka. Siapa yang diciptakan buat aku akan aku terima dengan redha dan ikhlas. Kan best klo ada lelaki yang beriman bagi aku lagu nie..


Ya Allah Ya Tuhanku..sejahterakanlah kedua ibu dan bapa ku..adik beradiku, sanak saudaraku, jiran-jiranku, guru-guruku serta seluruh umat islam di dunia ini.. Amin..


No comments:

Post a Comment