Thursday, March 14, 2013

TREENEA VCO SOFTGEL

Assalamualaikum..

Siapa nak TREENEA??? angkat tangan!!! 

Aku jadi agen TREENEA skang nie...sapa yang nak beli kat aku bolelah contact aku yer.. Mesti ramai yang dah tau punya TREENEA nie apa kan..oklah nak terangkan serba sedikit..TREENEA nie adalah makanan tambahan atau suplement yang 100% dari pati kelapa dara organik... Kelapa dara organik kan memang dah terbukti keberkesanannya.. 

Antara kebaikan TREENEA nie ialah dapat mengurangkan batuk, selesema dan resdung dengan syarat kita makan ikut aturan..bukan hari nie makan 2 minggu kemudian baru makan lagi...memang kita tak kan taulah dia berkesan atau tak kan??? Lagi satu kenalah minum air banyak-banyak yer... Jangan jadi macam aku...bila teringat nak minum baru minum..hehee.. (letak botol air sentiasa depan mata yer..)

TREENEA nie juga aku suka sapu kat muka sebelum tidur. Bajet bangun esok pagi muka jadi macam Song Ji Hyo...hahaha  alangkah bagusnya kan..

dia sangat cantik....

Tapi aku tetap aku..ohohooo.. Biar tak cantik janji comel dan baik hati (statment puji diri sendiri) kan kan kannnn.... :P Alhamdulillah.


TREENEA nie pon dapat mengurangkan berat badan...yang penting kena makan dengan konsisten lah..tak bole skip2 yer.. Selain tue bole atasi masalah suka krooohh krohhh (bedengkur) time tidur tue... Banyak lah lagi khasiat TREENEA nie..

Jadi sapa-sapa yang berminat nak dapatkan..bole lah sms atau whatsapp yer.. 
01114786887 (zati)



RM46 (termasuk postage)
Kalau ambil 2 kotak RM80 (free postage) 

SANGAT BERBALOI!!!



6 comments:

  1. baru first time dengar bende yang yang banyak khasiat ni.. sebelum ni tak tau pon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fifi baru dgr? Byk sgt dah kat facebook fifi

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. la.. yeke.. hihi.. fifi jain berfacebook ni.. patut la tak tau..

    ReplyDelete
  3. lorhh..padan ler xtau..hehee
    Kalau berminat bole lah beli.. :)

    ReplyDelete