Thursday, March 21, 2013

Hati lembut ke penakut???

Assalamualaikum...lagi 15minit nak balik..heeeeeee skang jam 5.45.

Aku nak bicara soal pergaduhan ketakutan dan sewaktu dengannya.. Aku nie nak kata berani takdalah sangat tapi penakut pon tak..cuma aku akan cepat tersentak atau terkejut bila sesuatu pergaduhan belaku depan mata..walaupun pergaduhan antara budak kecik yang lebih kecik lebih rendah dari aku...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak gugur jantung aku weiiii...

Adakah aku lemah semangat???? idok ler kan...

kucing gaduh pon aku rasa nak lari,....mokcik takot ler... inikan pula sesama manusia..

Jadi sekarang hindar-hindarkanlah diri anda dari terjebak dengan pergaduhan yer..lebih-lebih lagi yang wanita macam aku nie..idok keburuknya kalau korang bergaduh tarik-tarik rambut sampai terselak skirt bermotifkan bunga tue...ilang udah serinya cik kak!!!!

Tapi yang pastinya hati aku lembut kot.. (bukan macam dialog gila2 remaja yer...hati kau keras roy!!) hahaahaa...heheeee......

4 comments:

  1. Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

    http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


    Thank you Cik Ija :)

    ReplyDelete
  2. Wasalam..amboi kak dibah..promosi bagai yer..hehehe

    ReplyDelete
  3. As salam dik..akk bukan lembut hati, tapi hati kapas..hihi.

    ReplyDelete
  4. wasalam..hahaha...lembut jgk kan kapas 2..hehee

    ReplyDelete