Tuesday, February 19, 2013

Smbungan dugaan...

Assalamualaikum..

Cepatnya masa berlalu...dah hampir setengah bulan dua.. Hari ini aku nak sambung mengenai Dugaan yang entah berapa lama kata nak sambung...esok..esok dan esok....xda jugak brsmbung2..heheee..

Sebenarnya 29hb Jan hari itu kereta adiwira aku kemalangan...sobssobsss....sedih2.. Mujur aku ngan adik aku xmengalami sebarang kecederaan..kalau tidak...habislah pemandu lori tue aku kerjakan.. (bajet gengster) huhuu...

Aku tak taulah salah siapa kan...salah lori 2 lah...aku dah bagi signal nak masuk smpang kanan..dia bole plak  pakai langgar ja...adoyaiiii... sampai la nie keta aku tak ok2 lagi..


kereta aku yang kena langgar 2...sedih2...waaaaa....


Inilah lori yang melanggar bontot adiwira tue....dahlah besar.. BLA lah lori oiii...

Tapi xpa...semua nie dugaan...len kali hati-hati yer ija!!!


No comments:

Post a Comment