Tuesday, February 26, 2013

RONGAK...ROMPONG

Assalamualaikum..

Hari nie selasa kerja macam biasalah..huhu.. Semalam misi nak cabut gigi hampir menjadi..nie bukan misi nurse tue yer..nie misi aku ler nak cabut gigi..hehehe.. Lepas zohor semalam aku mak abah ngan adik aku anas pergilah tampin..nak pergi cabut gigi kat klinik swasta.. Aku skang nie macam bajet jalah weii nak pergi klinik swasta, xmo dah pergi klinik gomen dengan alasan doktor tue buat sangat sakit dan menyeksakan aku..wawaaa..

Sampai saja kat klinik daftarlah mcm biasa kan..maklumlah tak pernah pergi klinik gigi swasta sebelum nie kan... usya2 tanya harga macana kan..bole tahan jugak mahalnya..xpalah..redah jalah..


depan klinik...penuh debaran nak masuk...


dah siap2 daftar suma...tinggal tunggu turn ja nama kena panggil...wuwuuu..

NORIZZATI!!! hahhaha..kecot perot dengar nama kena panggil.tapi aku steady ja..sbb nak takot apa kan..masuk2 doktor tanyalah nak cek apa kan.aku cakaplah nak cabot rasanya gigi saya nie doktor. "takpa bagi sy cek dulu. Sekali cek gigi xleh cabot lagi, sbb gusi aku bengkak dan masih sakit. Doktor tue siap bgtau "gigi awak nie mmg patot kena cabot sbb dah dua kali tampal lepas 2 gigi awak nie dah ada nanah bawah dia tapi wat masa skang sy tak bole cabot lagi kerana gusi awak dah bengkak..bila saya ketok ja sakit kan" hahaaa.. saya risau kalau saya cabot jugak rasa sakit tak kan hilang sampai seminggu. Lagipun kalau saya bius pon nanah 2 akan makan ubat bius tue..awak akan rasa sakit bila saya cabot..wawaaaa...menyeramkan... jadi berkemungkinan sabtu nie aku pg cabot. Doktor pon dah bagi ubat...ehhh bukan bagi ehh...macam beli plak ubat ehhh..mahal betol.. klo klinik gomen 2hnggit ja... 

InsyaAllah moga2 sabtu nie suma akan ok..kadar bayaran pon berpatutan jalah.. :)


No comments:

Post a Comment