Thursday, May 10, 2012

Visit visit visit.....

Hari nie pos dua cter...td cter lama dah... yang nie cter baru berlaku semalam. CBC aku menerima kedatangan dari wakil EPU seramai dua orang sahaja..tapi aku punyalah cuak kan...pk sampai 15 orang..hahahaa.. Banyak benda yang aku belajar, salah satunya nak berhadapan dengan orang ramai.. sampai skang aku agak susah nak hadap atau bercakap dengan orang ramai. aku nie darah gemuruh..hahahah..."Gemuruh jiwa...semangat membara..." tapi semangat aku tak membara pon..hahaa...  Apa itu EPU erkk?? aku pon tak tau jadi google r kan..upanya singkatan Economic Planning Unit atau unit perancang ekonomi..hahaha...mengong plak rasanya... Alhamdulillah CBC aku pada tahap yang memuaskan. Belum lagi sampai cemerlang. Penghargaan aku ucapkan kat sahabt2 se CBC aku... Hasanatul Atiah, Mohd Shukor ngan Shamsul..tanpa diorang patah sebelah kaki aku.. Penghargaan paling tak ternilai untuk Encik Din yang banyak sangat membantu aku...menolong...me "backup" aku kalau-kalau ada masalah..pic sekitar majlis...


Perbincangan antara Encik Din dan Puan Yap. 
Aku ngan Puan Liza sibuk minta contact number..huhuh 
Kakak2 pc depan tue ngah wat survey..heheh

Puan Liza..sonok ngan budak-budak jalor yg bucuk..hahaaa

Zati yang comot, Sanah yang tomey, Shukor yang bajet, 
Puan Liza, Puan Yap, Encik Din ehem2, Shamsul yang poyo...hahahaa..

Next time wat yang terbaik ok!!!!!!


3 comments:

  1. haizati.. awk kje CBC mane ea?? cik ana pon kje CBC jgak..tp kat felda besout 2, sungkai, perak la..hehe




    slm kenal,
    cik ana

    ReplyDelete
  2. errrr silap name..ija ea??? hehe

    ReplyDelete
  3. heheee..nama sy mmg zati. tp family pnggil ija. :)
    haah..keja CBC under Celcom kat felda bukit jalor n9.

    ReplyDelete