Thursday, May 10, 2012

26 tahun

Bulan 5..bulan mei...adalah bulan kelahiran aku. Agak lama aku tak update kat blog nie. Asyik bz ja lepas baru balik training dari Tambun. Seronok memang seronok walaupun penat. Tarikh start training jatuh masa tarikh lahir aku pula tue..memang hepi..Alhamdulillah HQ tak tau.hehee.. Tapi aku sangat hepi sebab dia orang pertama ucap bufday kat aku..wlopon dia xpost kat fb..tapi dia msg aku pukul 12.57..heheh.. yang sedihnya aku xpat sambut ngan mak aku. Bufday aku sama ngan mak aku.aku sambut sebelum pg training 1hb pagi tue. Opsss...mesti nak tau bufday aku bila kan..hehehe.. 2hbMei1986. Sama ngan Ziana Zain, ngan David Beckham, The Rock tapi yang paling penting sama ngan mak aku.. Puan Norhayati Mohamed Abas. Tahun nie genap 26 tahun...tua dah kan. Lagi 4 tahun nak jejak angka 30. Jodoh tak sampai lagi. Dengan harapan sebelum jejak 30 aku dah jumpa seseorang yang dapat melengkapi kehidupanku.cehhhhhh...

Nie nak cter kat tambun lah.. Aku kebetulan satu bilik ngan yati..member aku yg terdekat..rapat..yg suka buli2 suma..hahahah.. pas tue lagi sorang ngan Christina...dak sarawak,...kami panggil yau ja..dia dari CBC Kubu Emma. Dia sangat sporting..dia sangat menghormati kami yang nak solat dalam bilik.kiranya dia sngat menjagalah hak-hak sensitiviti kami. Nie antara pic sepanjang aku di tambun. Tak amik banyak pon sebab aku tak da kamera.huhuu...

Roomate sy..Yau dan Yati

Acara jalan-jalan..huhuhuu

Wirawati sebelum bertempur berhabis-habisan..smpai pancit (muka ada senyum)

makan2...bersila.. 

Bersama wakil serantau terbek wooo!!!! asal masam ja ka nida?? peace yoooo...

Byk lagi..xyah letak lah...malu2...hehuuuuu......

No comments:

Post a Comment