Saturday, May 3, 2014

Terima Kasih ALLAH..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah atas segala yang Allah kurniakan kepada aku.. Aku masih lagi bernafas di bumi Allah ini, masih lagi boleh menggunakan tenaga untuk melakukan ibadah dan bekerja untuk mencari rezeki yang halal. Alhamdulillah semalam genap umur aku 28 tahun. Apa? 28? masih muda remaja lagi...heheeee. Memang muda pon lagi..baru 28 tahun kan.. Umur tidak mengukur apa-apa mengenai seseorang, ajal kematian pon tidak mengukur berapa umur hamba Allah itu. 

Selamat Hari Lahir juga buat mak...semoga mak sentiasa diberi kesihatan yang baik dan sentiasa mendapat rahmat dari Allah S.W.T.  Bufday mak aku sama ngan aku..kau hado??? takdo kan...heheee.. 

Ok sekarang kita start cerita pasal semalam.. Balik dari keja dalam jam 6.20ptg mcm tuelah > masuk bilik > atas katil ada bungkusan > pelik sebab mana ada order apa-apa > tgk bungkusan ada nama jeng..jeng..jeng.. (biar aku jalah yang tau) heheee > macam-macam perasaan ada > air mata menitik dalam 15 minit > snap pic bngkusan dulu > buka bungkusan (nangis lagi) > taraaaaa (aku terharu) > Alhamdulillah, tak sangka (cukuplah dah menjadi orang pertama wish bufday kat aku) > buat susah-susah ja bagi kejutan. 

Terima kasih ALLAH.... 
Terima kasih ALLAH....
Terima kasih ALLAH....

Ya Allah, sesungguhnya Engkau lebih besar daripada segala masalahku!

Usah dipinta hidup yang mudah, tapi pintalah hati yang tabah untuk menghadapinya!

Semuanya SOAL HATI > Pahrol Mohamad Juoi. 

No comments:

Post a Comment