Saturday, June 22, 2013

Tunggu dan terus menunggu...

Assalamualaikum...

Ijaaaaaaaaaaaaaa......pergi mandi cepat!!!! haha aku tak mandi lagi nie. Tulis blog sambil badan berbau achemmm...haha. Kejap lagilah mandi kan..

Rasa macam baru ja update blog padahal dah lama tak tulis kat blog nie.. :) Tajuk macam menunggu seseorang ja..yer memang aku sedang menunggu seseorang sejak tahun 2011 lagi. Tapi tuelah kan penantian nie satu penyiksaan.haha. Orang kata perempuan boleh meminang lelaki tetapi adoyaiiii sangatlah malu sekiranya aku meminang si dia yang jauh di mata tue.. :P

Takpalah selagi aku boleh tunggu aku akan tunggu. Sanggup aku tunggu walaupun umur aku dah cecah 30. Kalau panjang umur kan..

 
 
Sesungguhnya setiap yang berlaku ada hikmahnya. 
 


2 comments:

  1. semua org ada jodoh dah dik, teruskan bersabar yer ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akan terus sabar...xksahlah dah kerepot pon.

      Delete