Friday, May 3, 2013

DuaPuluhTujuh

Assalamualaikum.. 

Lama dah tak tulis-tulis kat blog nie. Hari nie genaplah umur aku 27 tahun 1 hari..ohhh..my nutox!!!(bajet fazura) aku suda tua....waaaaa.. Alhamdulillah aku masih bernafas di bumi Allah ini. Syukur yang tak terhingga. Semalam mengikut kalendar masihi 2hbMei2013 tarikh aku dilahirkan.. yang best nya tarikh lahir aku sama dengan MAK aku.. jarang-jarang kan jumpa sama bufday ngan mak nie..heeee. Terima kasih mak  melahirkan ija dengan susah payah...nak-nak mak aku cakap aku nie lahir menyongsang..lagilah aku tak dapat nak bayangkan macana..kata mak punggung keluar dulu..hohohoo... 

Semalam sambut kat rumah ja..tak pergi mana-mana pon.. Kat bawah nie kek dari abah untuk isteri dan anaknya..heheee Mak 53 tahun..tapi tulisan kat kek nampak macam 56 ja..terkejot mak tengok..ingat abah lupa umur mak berapa..hahaa.. Nie namanya kek potong kaki..manis tersangat-sangatlah manisnya.. :p . Apa-apa pon terima kasih abah!!! Mesti korang tengok ingat aku yang buat kan..(bajet lagi..haha).. beli kat kedai ja nie..kalau tau buat kek..sendiri bikinlah..haha



Harapan aku agar aku menjadi lebih baik dari hari ini...dan moga dipertemukan jodoh yang baik dan kesihatan yang baik.. Semua nak baik-baik belaka ja... :)

22Sya'aban nanti sambut lagi sekali... heeeeee


Amin..Amin Ya Rabbal Alamin.. 

No comments:

Post a Comment