Monday, May 23, 2011

Ingat Mengingati.....

Salam semua..
Setiap manusia di dunia ini ada kelebihan dan kekurangan..tidak terkecuali aku insan biasa yang ada kekurangan.  Aku tidak boleh puaskan semua orang dan aku juga tak boleh mengharapkan untuk orang lain suka dengan cara aku. Bak kata aktres Sharifah Amani.... ADA AKU KISAH!!!!! bkn orang len yang bagi aku makan...bagi aku gaji..bagi aku tempat tinggal..pakai baju aku semua kan.. Apa yang penting sekarang nie aku tetap aku dan aku sangat-sangat bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Aku sentiasa ingatkan diri aku yang aku kena bersederhana dan jangan sesekali riak, takbur, megah dengan apa yang Allah kurniakan. Sesungguhnya semua yang ada di dunia ini hanyalah PINJAMAN dari ALLAH S.W.T...  Pinjaman yang bila-bila masa akan ditarik balik mengikut kehendakNya.... Subhanallah....

No comments:

Post a Comment